Koktajl z owoców tropikalnych z ostropestem

Może macie ochotę na słoneczny, pełen witamin koktajl owocowy z ostropestem? Samo zdrowie w szklance! To nic, że lato zbliża się do końca. To nic, że afrykańskie upały minęły. To nawet dobrze bo ja wcale ich nie lubię. A do tego ta susza, która spowodowała, że nie było nawet po co wchodzić do lasu. Kiedy zrobicie sobie taki koktajl od razu słońce zaświeci dla Was mocniej i przypomni wakacyjne, piękne przygody. Spróbujcie koniecznie!

Owoców w sklepach i na targach dużo, nie tylko tych krajowych, ale też bardziej egzotycznych. I takie właśnie tropikalne pyszności trafiły tym razem do mojego koktajlu

Ostropest możecie dodawać do ciasta na bułeczki - będą nie tylko smaczne, ale też jeszcze zdrowsze! 

koktajl egzotyczny , napój orzeźwiający , samo zdrowie , owoce , do picia , ostropest plamisty , ananas , sok pomarańczowy , mango , letnie napoje , witaminy , smoothie

Koktajl pomarańczowo-ananasowy z mango i ostropestem

czas przygotowania: 10 minut
składniki na 4 porcje: 
  • 200 g miąższu ananasa 
  • 150 g miąższu mango 
  • 2 duże pomarańcza
  • 1 cytryna
  • 4 łyżeczki ostropestu mielonego Sante 
  • kostki lodu 

koktajl egzotyczny , napój orzeźwiający , samo zdrowie , owoce , do picia , ostropest plamisty , ananas , sok pomarańczowy , mango , letnie napoje , witaminy , smoothie
koktajl egzotyczny , napój orzeźwiający , samo zdrowie , owoce , do picia , ostropest plamisty , ananas , sok pomarańczowy , mango , letnie napoje , witaminy , smoothie

Jak zrobić koktajl z owoców egzotycznych z ostropestem?

Ananasa i mango umyłam, obrałam a miąższ pokroiłam na mniejsze kawałki. Z cytrusów wycisnęłam sok - nie przecedzałam go bo kawałki miąższu mile widziane. Do dzbanka wlałam sok z pomarańczy i cytryny, dodałam kawałki owoców, dosypałam ostropest. Całość zmiksowałam na gładki koktajl. Gdyby był za słodki można dodać więcej soku z cytryny, gdyby wyszedł za kwaśny dodajcie więcej mango i ananasa albo odrobinę miodu. Możecie też rozcieńczyć go większą ilością soku pomarańczowego albo zimną wodą bo jest dość gęsty.

Koktajl podałam z kostkami lodu bo dzień było gorący i mieliśmy ochotę na coś zimnego do picia.

koktajl egzotyczny , napój orzeźwiający , samo zdrowie , owoce , do picia , ostropest plamisty , ananas , sok pomarańczowy , mango , letnie napoje , witaminy , smoothie

1 komentarz:

  1. U Pani zdecydowane tropiki. Czyżby tym koktajlem przedłużała Pani wspomniane afrykańskie upały? Zdrowie w szklance? Bardzo ładnie ujęte. Piękny kolor i konsystencja. Nad smakiem nawet nie muszę się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger