Zapiekanka dla Pyzy - wyniki !

                      Bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie

Propozycji napłynęło sporo chociaż część nie do końca była taka jak oczekiwałam. Kiedy mamy normalny dostęp do kuchenki żeby coś choćby podsmażyć czy obgotować to nie zwracamy uwagi na ilość czynności do wykonania podczas przygotowywania dania. Ale gdy taka kuchenka nie jest dostępna to już zaczynają się schody... 



Dlatego postanowiłam nagrodzić zgłoszenie wybrane z kilku spełniających moje wymagania co do przyrządzania potrawy tylko przy użyciu piekarnika. Nagrodę w postaci zestawu przydatnych narzędzi kuchennych ufundowanych przez sklep redcoon.pl dostanie ...

                                                                 Urania 
                                      za przepis na zapiekankę "Piętrowiec"

W tym bardzo dokładnym przepisie podała nie tylko listę składników i sposób przygotowania, ale także czas pieczenia, listę narzędzi potrzebnych do przygotowania, wielkość formy i informację dla ilu osób może być to danie - ja właśnie lubię tak spisane przepisy bo im więcej informacji tym lepiej :) I chociaż według autorki sposób prezentacji dania nie jest zbyt ładny to mnie całość bardzo przypadła do gustu.

Uranię proszę o przysłanie danych teleadresowych na adres izakulinska@o2.pl

Gratuluję zwyciężczyni a wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i zachęcam do zaglądania do mnie bo coś mi się wydaje, że wkrótce będzie następny konkurs :)

na zdjęciach Zapiekanka "Piętrowiec" w wykonaniu Uranii




8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie! :) Nie spodziewałam się i tym bardziej mi miło! I jaka to zachęta do działu w kolejnych konkursach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, zapiekanka bardzo fajna:)
    Basia Popko

    OdpowiedzUsuń
  3. a mozna przpies na zapiekanke ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jaką ? wszystkie przepisy zgłoszone do konkursu są na swoim miejscu czyli http://smacznapyza.blogspot.com/2013/10/zapiekanka-dla-pyzy-konkurs.html

      Usuń
  4. Dzisiaj otrzymałam konkursowe nagrody. :) Są super. Najbardziej chyba cieszę się z noża dekoracyjnego do ciasta, bo takiego jeszcze nie miałam i z bardzo fajnej dużej szpatułki. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jesteś zadowolona :) jeszcze raz gratuluję !

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger