Jest taki sklep

Jest w sieci takie miejsce - trochę sklep  a właściwie galeria - galeria zdrowego stylu życia -  NATOOBE i klub świadomego konsumenta czyli LOKALNE SPECJAŁY



Znajdziecie w nich mnóstwo ciekawych produktów - regionalnych, ekologicznych, mniej lub bardziej zdrowych a także ekologiczne kosmetyki. Wiele z nich jest nie do dostania gdzie indziej. Współpracują z wieloma lokalnymi producentami i sprowadzają nawet małe partie towarów żeby natychmiast wysłać je klientom.

Zakupy robi się łatwo a paczki szykowane są szybko więc nie czeka się długo na dostawę. Można także dołączyć do jakiegoś programu lojalnościowego i kupować taniej. Na stronie natoobe.pl znajdziecie także wiele ciekawostek, recenzji oferowanych produktów a także porad w jaki sposób je wykorzystać.  Myślę, że warto zajrzeć a na pewno znajdziecie coś ciekawego dla siebie.

Do mnie właśnie dotarło kilka interesujących rzeczy m.in. herbatka owsiana, powidła śliwkowe strzeleckie, konfitura z zielonych pomidorów, konfitura z czerwonej porzeczki z kolendrą, kawałek sera Herbowego z orzechami, ser typu camembert "Słupski Chłopczyk", mieszanka suszonych warzyw i ziół do dań włoskich i "witaminy eremity" czyli produkowany przez mnichów z zakonu Oblatów specyfik na bazie czarnego bzu.

Wszystkie te rzeczy produkowane są w sposób naturalny, bez chemicznych dodatków czy konserwantów. Ich ciekawy skład czy właściwości bardzo mnie zainteresowały i mam nadzieję, że będą także pysznie smakować :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger