Zielony koktajl z kiwi i kalerosse

Zdrowy koktajl z samego rana i to właśnie dzisiaj? Ależ tak! Będę przekorna bo dzisiaj Tłusty czwartek czyli święto pączków i innych słodkości a ja wyskakuję z zielonym, zdrowym koktajlem. Ale to wcale nie znaczy, że nie będę jadła dzisiaj pączków! Wręcz przeciwnie, teraz coś lekkiego a potem później poświętuję bo przecież w ten dzień chociaż jednego pączka trzeba zjeść, na szczęście. 

O kalerosse już Wam pisałam. To smaczne warzywo, które polubiłam. Jeśli gdzieś na nie natraficie to spróbujcie koniecznie. Póki go nie ma na rynku możecie zastąpić je jarmużem bo te dwa warzywa są do siebie bardzo podobne pod różnymi względami.

zielone koktajle , samo zdrowie , smoothie , napój z warzyw i owoców , kiwi , kalerosse , zmiksowane , zielono mi , witamin


Zielony koktajl z kiwi i kalerosse

czas przygotowania: kilka minut
składniki na 2 porcje: 
  • 2-3 owoce kiwi
  • 1 duża garść kalerosse
  • 200 ml zimnej wody
  • 1 łyżeczka oleju lnianego 
  • 1/2-1 łyżeczka miodu naturalnego

zielone koktajle , samo zdrowie , smoothie , napój z warzyw i owoców , kiwi , kalerosse , zmiksowane , zielono mi , witamin
zielone koktajle , samo zdrowie , smoothie , napój z warzyw i owoców , kiwi , kalerosse , zmiksowane , zielono mi , witamin
zielone koktajle , samo zdrowie , smoothie , napój z warzyw i owoców , kiwi , kalerosse , zmiksowane , zielono mi , witamin


Jak zrobić koktajl z kalerosse i kiwi?

Kiwi i kalerosse umyłam, osuszyłam dokładnie. Owoce cieniutko obrałam, pokroiłam. Z kalerosse odcięłam głąbik. Oba składniki wrzuciłam do pojemnika blendera. Dolałam wodę i olej, zmiksowałam na gładki, gęsty napój. Doprawiłam do smaku odrobiną miodu, ponownie zmiksowałam.

Podałam do wypicia zaraz po przygotowaniu.

Słodzenie nie jest konieczne, ale moje kiwi było dość kwaśne więc dodałam miód dla przełamania smaku.

zielone koktajle , samo zdrowie , smoothie , napój z warzyw i owoców , kiwi , kalerosse , zmiksowane , zielono mi , witaminy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger