Kawowe inspiracje. Wyniki konkursu z Inką

Kochani

konkurs był krótki, ale mam nadzieję fajny. Dostałam wiele pysznych propozycji do czego wykorzystać kawę Inkę, ale nagrody mogę przyznać tylko dwie. Zastanawiałam się długo bo pisaliście o takich pysznościach, że aż ślinka ciekła na samą myśl o ich spróbowaniu. Musiałam jednak coś zdecydować. 

Tych, którzy nie wygrali tym razem zapraszam od razu na następny konkurs, o którym napiszę jeszcze dzisiaj. Zaglądajcie bo nagrody też będą ciekawe i przydatne.

konkurs na blogu , zabawa , kawa inka , wygraj to , wyniki konkursu , nagrody



Wszystkie przepisy zgłoszone  w konkursie "Kawowe wariacje" możecie znaleźć pod postem konkursowym a paczki z zapasem kawy, kubeczkiem i torbą na zakupy dostaną:

Bogna Uściłowska za przepis na ciasto "Mgiełka", które sądząc po lajkach w galerii na FB spodobało się nie tylko mnie.

oraz

Joasia Szczepańska za pierniczkowe świnki bo są po prostu urocze. Joasia zresztą przysłała kilka innych, bardzo smakowitych propozycji z kawą Inką więc jest to też nagroda za aktywność w konkursie.

Laureatki bardzo proszę o jak najszybszy kontakt i przysłanie danych teleadresowych na adres izapyzakulinska@gmail.com żeby można było sprawnie przekazać Wam nagrody.



                      Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję 
                            i zapraszam do kolejnej zabawy,
                                       szczegóły wkrótce!  
 

A niżej możecie zobaczyć jak wyglądają słodkości z nagrodzonych zgłoszeń.
Reszta zdjęć w galerii na FB.

konkurs kawowe wariacje , przepis uczestnika , ciasto mgielka z pianką waniliowo kawową , inka , kawa zbożowa , deser
Ciasto "mgiełka" z waniliowo-kawową pianką - przepis i zdjęcie zgłoszone przez Bognę Uściłowską
ciasteczka świnki , piernikowe świnki , deser , przepis uczestnika , konkurs kawowe inspiracje , zabawa , inka ,
Piernikowe świnki z Inką - zdjęcie i przepis zgłoszone przez Joasię Szczepańską


2 komentarze:

  1. Z całego serducha dziękuję! Inkę uwielbiam, lubią dzieci, polubił mąż...bardzo dobrze wykorzystamy nagrodę. Z wyrazami wdzięczności Joanna Szczepańska (Neblina).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dane do wysyłki przesłałam na FB. Joanna Szczepańska

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger