Sałatka ma być pyszna, ładna i szybka do zrobienia

Już sporo takich prostych sałatek znajdziecie u mnie. Lubię po prostu wyjąć kilka składników z lodówki i w krótkim czasie coś z nich przygotować na jedną albo dwie porcje. I to przygotowanie musi być łatwe żeby się nie narobić, ale żeby było ładnie i smacznie. Po prostu przekąska w ciągu dnia.



składniki:
  • 4 - 6 średnich liści sałaty rzymskiej - lepsze będą ze środka główki
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • 2 - 3 ogórki konserwowe
  • garść listków świeżego koperku

  • SOS - 5 łyżek jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka majonezu
  • 1 - 2 łyżeczki musztardy chrzanowej
  • do smaku: sól, pieprz kolorowy mielony


sposób przygotowania: składniki sosu wymieszałam w miseczce, doprawiłam do smaku - jogurt nie powinien być zbyt gęsty albo rozrzedźcie sos odrobiną mleka żeby można było polać sałatkę.

Sałatę porwałam na kawałki układając porcje na talerze. Dodałam plasterki ogórków i jajek. Polałam sosem, posypałam koperkiem i pieprzem.

Prawda, że łatwo się robi? I jak pysznie się zjada :D

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger